Venner av Pompeys diskusjonsforum

Velkommen til Venner av Portsmouths diskusjonforum. Ta del i debatten rundt Englands meste spennende lag!

Venner av Pompeys diskusjonsforum
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Merson


Hei.
Først må jeg si at denne siden er veldig bra.Forum er en glimrende idè,da kan vi Pompey supportere kommunisere,stille spørsmål etc.

Hva Merson Gjelder tror jeg det var helt korrekt å la han gå uten vederlag til The Saddlers.
Er sikker på at han kommer til å trives på Bescot stadium i spann med evig unge Vinny Samways.
Harry Redknapp er best tjent med spillere som har lyst til ¨å være i klubben.et slikt lønnskrav som Merson kom med hadde passet best for 4.sesonger siden i Arsenal og ikke i Pompey (Matt Holland kan oxo settes i denne kategorien).Alderen hadde selvgølgelig en viktig brikke i dette spillet.
Alle vet at Pompey har et moderat lønnsnivå.bare se på Patrik Berger,mannen gikke ned vesentlig ned i lønn for å spille på Fratton Park.Det er sånne spillere Pompey trenger.
Synd at ikke Pompey Hentet Bobby Zamora fra badeby`n Brighton,han kunne vært genial i Premiership.

Er det noen her som vet hvor jeg få kjøpt 2002-2003 sesongen på DVD ?? den er et must.
Gleder meg til den nye drakten kommer.
Da skal den pryde hovedstaden 16.august,dette blir Julaften,17.mai,Bar mitzva,ramadan og Boxing Day på en gang. Dette blir stooort

Mvh Stian Eek

Play up Pompey

Re: Re: Merson

DVDen er faktisk ikke lagt ut for salg ennå, helt utrolig! Jeg har bedt min kontakt kjøpe den, men han sa de ikke har klart å få den ferdig snart. Det er sannelig en del rot og trege personer i den klubben. Jamfør dette med hvor lang tid det tar å få svar på mail fra klubben, om en får svar i det hele tatt.

Selv har jeg DVDen The Season So Far 2002/03 og den går ut november. De klarer visst ikke å bestemme seg for om den nye DVDen skal være for hele sesongen eller bare resten av sesongen, part II.