Venner av Pompeys diskusjonsforum

Velkommen til Venner av Portsmouths diskusjonforum. Ta del i debatten rundt Englands meste spennende lag!

Venner av Pompeys diskusjonsforum
Start a New Topic 
Author
Comment
Testemonial



Hei!!!
Jeg tror ikke vi skal legge så mye vekt Steve Fletchers testimonial kamp på Fitness First Stadium
i dag. slike kamper pleier nesten uten unntak å ende med masse mål.
personlig håper jeg at klage saken mot det engelske Fotballforbundet får en lykkeløig løsning slik at vi får inn en stabil midtstopper,for det trenger vi.
jeg mener personlig at Robbie Page på Sheffield United hadde vært en meget godt valg i så måte,
men mitt første valg må sies å være Nottingham Forrests meget gode og lovende Michael Dawson.knall god.har man råd til den skyhøye lønna til "Skade" Anderton har man oxo råd til å hvertfall tnke på Dawson.
man trenger spillere som kan være med å forme klubben ikke spillere som sannsyneligvis er på hell av karrieren.ikke ta dette ille opp.men samtidig trenger man eldre rutinerte spillere,men det har vi i Sheringham,stone og sherwood.enige???
Men min favoritt er selvfølgelig "gutten" som forlot Bournemouth til fordel for Livepool for kun 350.000 for mange år siden.
Hvem det er??selvfølgelig Jaime Redknapp.med det skjer vel ikke.
ha en fortsatt hyggelig kveld.
play up Pompey

Re: Testemonial

Jeg er enig i at en ikke skal legge for mye vekt på resultatene i treningskampene. Som Redknapp sa, i fjor tapte vi nesten alle trneingskampene mot svake motstandere. Da endte det med jubel og opprykk.

Samtidig er det urovekkende at vi slipper inn fem mål. Redknapps kommentar var "Alle spillerne som spilte i dag kommer ikke til å spille når sesongen starter"... Likevel urovekkende ettersom både Zivkovic og Primus spilte stoppere og Wapenaar slapp inn fem mål! Som Trygve sier i et annet innelgg her dog, offensivt ser det bra ut. Sheringham har imponert veldig i de to kampene som er spilt og samspillet med Toddy ser lovende ut. Også Berger har markert seg positivt. Jeg tror virkelig at om han holder seg sakdefri vil han være en kjempespiller for oss.

Nå håper jeg at Pericard blir kalr i løpet av det neste døgnet og at Wimbledonungguttene snart kommer.