Venner av Pompeys diskusjonsforum

Velkommen til Venner av Portsmouths diskusjonforum. Ta del i debatten rundt Englands meste spennende lag!

Venner av Pompeys diskusjonsforum
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Nordmann på vei til klubben - Bergdølmo

Dette er positivt! Jo mer oppmerksomhet rundt klubben jo bedre - og med Bergdølmo på laget øker sjansen for å få sett Pompey oftere på norske skjermer.
Dessuten er Bergdølmo en type jeg alltid har likt. Plasseringssikker, taklingssterk og vanskelig å komme forbi. Kunne ha vært raskere, men det oppveies av de andre egenskapene.
Jeg krysser fingrene!

Re: Nordmann på vei til klubben - Bergdølmo

Jeg mener at medieomtalen kan vi være foruten.
Det Andre Bergdølmo har prestert de siste åra både på klubblag og landslag er ikke mye å skryte av.Pompey trenger ikke enda en spillertype som Andre Bergdølmo.

Hvorfor ikke beholdt Diabate i steden for da,ikke dårligere enn denne ex.hippien fra Skjetten.sats heller britisk mener jeg.
Robert Page-sheffield United
mener jeg er et mye bedre alternativ enn Bergdølmo.alle som har fulgt med på Hollandsk serie vet at slike spillere ikke trengs.Han har ikke akkurat imponert i AJAX AMSTERDAM.

Forresten mener jeg oxo at "Kinky" er alt for dårlig til at Pompey skal være villige til å betale han et eneste pund i uka.Han var ikke akkurat god i fjor eller forfjor eller året før der heller...
som Pompey supporter tenker jeg kun det beste for laget i våre hjerter.helt enig at stallen er for tynn,men det finnes da grenser????
håper virkelig at disse 2 ikke kommer til Fratton Park.

Re: Re: Nordmann på vei til klubben - Bergdølmo

Medieomtalen kan vi være uten? Personlig foretrekker jeg å se Pompey så ofte som mulig på TV-kanaler her hjemme, og den sjansen øker helt klart med Bergdølmo på laget.
Greit nok at Bergdølmo ikke nødvendigvis er en spiller for framtida, men han vil etter min mening styrke troppen og bidra med rutine fra europeisk toppnivå.
Så i sum mener jeg det vil være positivt å få ham til Pompey.

Re: Re: Re: Nordmann på vei til klubben - Bergdølmo

Enig med Trygve. All pr er god pr. Bergdølmo kan holde greit nok nivå. Dersom det absolutt skulle kommet en norsk forsvarer til Pompey, kan det vel ikke være større poteter på markedet enn ham. Det blir nok mye utskiftning utover, og en potet er alltid god å ha. I hvertfall som listefyll.

Re: Re: Nordmann på vei til klubben - Bergdølmo

Kjekt du bidrar med friske meninger Stian, men jeg ser faktisk også fordeler med Bergdølmo til Pompey. Han kan spille både stopper og back i 3-5-2 og han har internasjonal erfaring. Problemet er at han muligens blir for storforlangende i lønnsforhandlingene. Det er han ikke verdt. Blir han rimelig vil jeg derimot gjerne ha ham.

Når det gjelder Kinkladze så kommer ikke han, sier Mandaric. Han trener kun med oss for å komme i form slik at han kan finne seg en ny klubb. Pompey gjør ham en tjeneste. Vi har heller ikke lov å hente inn flere spillere utenfor EU, med mindre vi kvitter oss med en først.