Venner av Pompeys diskusjonsforum

Velkommen til Venner av Portsmouths diskusjonforum. Ta del i debatten rundt Englands meste spennende lag!

Venner av Pompeys diskusjonsforum
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Topp tre nye signings?

seriøst!!!!
Hvem ialle dager har lyst til at Pierre van Hooijdonk
ikle seg Pompey trøyen?seriøst,man skal ikke tro alt man leser.For den som ikke husker hvem denne spilleren er kan jeg friske opp hukomelsen deres:skottland-for lite lønn,reiste til Nottingham-spilte få kamper.bestemte seg deretter for å streike,hadde ikke nok til salt på grøten i følge ham selv.ferden fortsatte videre rundt omkring før han havnet Feyenoord.spilleren er kun kjent for å skape problemer (kan score frække frisparksmål,men det er eneste)trenger overhodet ikke en slik mann På Fratton Park.
Jeg mener oxo at de kvalitetene som Mr.Petit innehar kan man finne i stallen fra før.dette blir for dyrt og drøyt.ha is i magen ikke stress med slike "døsene" kandidater.skjerpings.

Å hva Bergdølmo saken gjelder,kan man lese meninga mi et annet sted på denne siden.
gleder meg utrolig til 16.august. blir det møte på pub for supportere???????
play up pompey!!!
NB.så forresten et fett innslag med Mick Tait den gamle pompey spilleren på sky sport`s i uken som gikk.var i forbindelse med Darlingtons nye stadium.fett at "yosser" er asistent der.
nok en gang play up pompey

Re: Re: pub den 16.?

pub den 16. ? JA. Kolonien i Haugesund satser å møtes på Wembley. Alle er hjertelig velkomne.