Venner av Pompeys diskusjonsforum

Velkommen til Venner av Portsmouths diskusjonforum. Ta del i debatten rundt Englands meste spennende lag!

Venner av Pompeys diskusjonsforum
Start a New Topic 
Author
Comment
Bergdølmo

i'm Portsmouth till i die i'm Portsmouth till i die i know i am i'm sure i am i'm Portsmouth till i die.
Dette er en frase Andre Bergdølmo ikke skjønte et døyt aV.Akkurat som jeg sa for et pardager siden,det eneste han tenker på er penger.Vi fant hvertfall ut hvordan han er.det kom ikke som noe sjokk på meg.Han sier han ere for god for Pompey.
Hvem i alle dager er denne mannen???man kan få lov til å undre seg...

Redknapp har tross alt klart å kapre spillere som Patrik Berger akubu og"Teddy".
Jeg er meget godt fornøyd med at han er så grisk,tilogmed en halvering av lønnAsynes jeg hadde vært for mye.Fringe player.
Alle husker vel problemene som oppstod da han sluttet i Lillestrøm for å begynne å "jobbe" i Trønderlag. han dro rett til Rosenborg.det er en slik mann denne Bergdølmo er.Ikke rart LSK-supporterne betegner han som JUDAS ANDRÈ!!!!!!!!!!!!!!Nå blir det spennende å se hvor mye han får spille i Tyskland. Vil allerede nå gratulere Bayern München med Gullet.fra i dag av Skal ikke jeg nevne denne spilleren.nå er ringen om Andre Bergdølmo sluttet.


Blir det treff i Oslo førstkommende lørdag?har ikke hørt noe enda så jeg begynner å lure på om det blir noe!!!en pub jeg kan anbefalle er Belfry,side gate ved stortinget.hva skjer i denne saken???kan nesten ikke vente.
Det kommer til å bli et vanskelig år.Pompey kan slå hvem som helst,men kan oxo tape for Bolton hjemme..
Jeg går litt deffensivt ut å sier vi får 15.plass.dette burde være realistisk!!!!
PLAY UP POMPEY

Re: Bergdølmo

Provoserende og unødvendig av Bergdølmo å komme med slike uttalelser, men det ser ut til å være ganske vanlig blant spillere å skryte veldig av sin nye klubb, mens de snakker nedsettende om sne tidligere klubber og de klubbene en ikke skrev under for. Jeg tenker nå også på Merson som ikke kan holde kjeft.

Supportertreffet står det om på hovedsiden nå Stian!