Venner av Pompeys diskusjonsforum

Velkommen til Venner av Portsmouths diskusjonforum. Ta del i debatten rundt Englands meste spennende lag!

Venner av Pompeys diskusjonsforum
Start a New Topic 
Author
Comment
Yessss!!! - Kan det vare?

2-1 i sesongdebuten var virkelig en kanonåpning av gutta! Respect!

Sprøsmålet nå er jo om dette kan vare... The Yak gjorde jo sine saker bra, det samme med Teddy, men jeg frykter at savnet av Toddy kan bli prekært.

Men det er solid å spille ut drevne Aston Villa i premiæren! Kanon!

Kan Stewart fylle hullet?

The Mirror skriver at Pompey skal være villig til å bla opp 700.000 pund for angriperen Marcus Stewart, som var en flopp i Sunderland forrige sesong. Han var imidlertid meget god i sin forrige klubb, Ipswich, og er rutinert på det øverste nivået, sa kanskje han er en verdig Toddy-erstatter?

Re: Kan Stewart fylle hullet?

Jeg synes ikke Stewart er god nok lenger. Han hadde to gode sesonger på rad for Ipswich, men er nå ikke mer enn en 1. divisjonsspiss spør du meg. Kunne heller tenkt meg Rebrov.

Seriepremieren var deilig. Blit nok mye tøffere borte mot Man City, men vi kan ta poeng der og kanskje vi også kan håpe på at det bli tipekamp på Canal +. Tross alt er det Citys første seriekamp på ny bane og de fleste storlagene spiller ikke klokken 16.

Re: Re: Kan Stewart fylle hullet?

Nå sier visst Redknapp at Stewart ikke er aktuell likevel. Med Rebrov hadde vært noe, ja!