Venner av Pompeys diskusjonsforum

Velkommen til Venner av Portsmouths diskusjonforum. Ta del i debatten rundt Englands meste spennende lag!

Venner av Pompeys diskusjonsforum
Start a New Topic 
Author
Comment
Fin start for Pompey

Fint at Pompey har fått en ganske god start i Premier league.Hjemme mot Bolton førstkommende tirsdag
burde tre poeng være innenfor rekkevidde.
skal Pompey overleve er man nesten nødt til å sende Bolton hjem uten poeng. gleder meg til kampen selv om jeg ikke tror den går på tv.

internett radio er tingen.har desverre ikke fått vært på nettet i det siste iogmed at marskinen min har blitt angrepet av virus.kjipt.men er nå online.ikke lenge før pengene for medlemskapet mitt kommer inn nå.skal bli bra å motta supporterblad i posten.

Blir spennende om noen nye fjes ankommer Fratton Park i nærmeste fremtid.Hva skjer med Sorin?????
nå er det bare å vente på neste direkteoverføring med Pompey.til neste år er det annskafelse av sky som gjelder.det skal bli digg å få all fotball inn i sin egen stue.

hva Ian Harte saken angår tror jeg det ville vært en styrke,men farten han kan man ikke akkurat skryte av. Espen "super Musa" Musæus har vel omtrent like mye pace.og for den som har sett "super musa" i aksjon vet hva jeg snakker om!!!!


play up pompey