Venner av Pompeys diskusjonsforum

Velkommen til Venner av Portsmouths diskusjonforum. Ta del i debatten rundt Englands meste spennende lag!

Venner av Pompeys diskusjonsforum
Start a New Topic 
Author
Comment
Hva skjer i dag?

Helt enig i at dette har vært en kanonstart på sesongen. Er veldig spent på dagens kamp mot Wolves. I manges øyne er vi favoritter på bakgrunn av hva som har skjedd så langt selvfølgelig. Jeg vil si meg enig i det. Men det skal ikke mer enn et par svake resultater til før Pompey ligger der de fleste spådde dem før serieåpningen. Dagens kamp tror jeg derfor på mange måter vil indikere hvordan sesong det blir. Vinner vi mot en antatt svakere motstander på bortebane er det et klart signal om at vi blir et lag å regne med i hvert fall rundt midten av tabellen. Hvis vi taper slike kamper kan vi nok forvente oss det vi trodde; ustabil, fra det glimrende til det patetiske - og en plassering rundt 15.18. Jeg tror mest på det første!
Play up, Pompey!

Re: Hva skjer i dag?

Vel, så ble det uavgjort. Men jeg synes vi skal være svært fornøyde så lenge laget vinner hjemme og spiller uavgjort borte. Det handler jo tross alt om å overleve denne sesongen. Kikke på tabellen skal man jo som kjent gjøre først over nyttår.

...men det er jo likevel knall å ligge i teten av ligaen, da