Venner av Pompeys diskusjonsforum

Velkommen til Venner av Portsmouths diskusjonforum. Ta del i debatten rundt Englands meste spennende lag!

Venner av Pompeys diskusjonsforum
Start a New Topic 
Author
Comment
Pavel Srnicek

Usikker på hva jeg synes om Pavel Srnicek-signingen. Det kan jo tyde på at Harry ikke er fornøyd med Wapenaar og vil ha en ny andrekeeper.

Har noen synspunkter på at Srnicek er hentet til klubben?

Re: Pavel Srnicek

Det er oplagt, at Harry bevidst går efter rutinerede spillere, og her passer Srnicek jo fint ind i billedet. Jeg mener også at kunne huske, at tjekken stod rimelig godt for Newcastle i sin tid, omend det er nogle år siden.

Personligt så jeg dog hellere nogle flere yngre kræfter komme til, med i det mindste et minimum af fremtidsperspektiv. For kun et par uger siden havde Pompey den danske målmand Rune Petersen på prøvetræning, men sagde nej. Jeg mener klart, at Rune vile have været en god reservemålmand, da han bl.a. har erfaring fra Europacuppen, men det blev altså desværre ikke til noget.

Re: Re: Pavel Srnicek

Hej Danske drenge!
hyggelig å se at det oxo er Pompey supportere i det "røde og hvide" land.

Pavel så jeg i 5 serie A kamper for Brescia i fjorårets sessong uten at jeg kan si at han beviste at han god nok for Fratton Park. heller ikke for serie A tror han forsvant ned til serie-B eller noe midtveis.
da skulle man heller gitt Harald W sjansen.

trist å tenke på hvor god Aaron Flahavan egentlig kunne blitt.fred over hans minne.

Play Up Pompey