Venner av Pompeys diskusjonsforum

Velkommen til Venner av Portsmouths diskusjonforum. Ta del i debatten rundt Englands meste spennende lag!

Venner av Pompeys diskusjonsforum
Start a New Topic 
Author
Comment
Jason Roberts

Mange var kritiske til signingen av Jason Roberts, spesielt ettersom han for et par år siden valgte WBA i stedet for oss. Nå har vi fått en bra deal med WBA og jeg har tro på kraftspissen. han var meget god da jeg så ham i aksjon for WBA i fjor. Han måtte gjøre mye alene dog og var ingen typisk goalgetter.

Han skaper mye og er en konstant trussel. To mål for reservelaget i går. Jeg har ham som et fjerdevalg bak yakubu, Sheringham og Pericard, men synes han er en spennende spiller som sørger for at vi har bra bredde på topp. Verre i forsvaret, men også midtbanen begynner å se bra ut nå som Smertin er klar og Sherwood er på vei tilbake.

Hva tenker dere om signingen av Roberts?

Re: Jason Roberts

som du skriver Joakim er roberts en stor og sterk spiss som sikkert utfyller og forsterker troppen.
Men det er forsvarspillere vi virkelig er i nød for.
Tror det kan gå riktig galt hvis/når skader og karantener vil ramme forsvarsrekken våres.
Mitt tips til Harry er å sjekke ut erlend Hanstveit på Brann.
Han er venstreback,fast på U21 landslaget og er for tiden i søkelyset for både engelske og belgiske klubber.
En talentful spiller som kan nå langt.