Venner av Pompeys diskusjonsforum

Velkommen til Venner av Portsmouths diskusjonforum. Ta del i debatten rundt Englands meste spennende lag!

Venner av Pompeys diskusjonsforum
Start a New Topic 
Author
Comment
Sesongen / Crouch

Anående Pompey, da sæsonen kun er 4 kampe gammel og vi stadig ikke har mødt nogen af de potentielle tophold, mener jeg at det er alt for tidligt at vurdere noget som helst på baggrund af det vi indtil nu har set. Før sæsonstarten var jeg dog sikker på, at vi har holdet til en midterplacering, dvs. en 10-14 plads, og det mener jeg stadigvæk. I den første sæson i PL er det alfa og omega, at man har rutinerede spillere der har prøvet at spille i landet bedste række før. Men samtidig betyder den høje alderssammensætning jo også, at klubben relativt hurtigt skal i gang med et generationsskifte på holdet. Her er Matt Taylor og Ayegbeni to vigtige brikker.

Så håbede jeg desuden til det sidste, at vi fik Peter Crouch tilbage fra Villa - enten på lån eller tilbagekøb. Jeg er sikker på, at Crouch har det der skal til for at slå til i Premier League. Han passer blot ikke til Villa. Efter min mening var Crouch (sammen med Prosinecki) klubbens ubetinget bedste mand i sæsonen 2001-02, og personligt var jeg meget imponeret over hans "målnæse". Han er et stort talent. Da transfervinduet er lukket nu, bliver det desværre bliver det ikke på denne side af julen at vi får ham tilbage...

Det jeg ser mest frem til, er naturligvis de to opgør mod Saints, og så hvordan vi klarer os mod tophold som Man U, Arsenal, Chelsea, Liverpool og Newcastle.