Venner av Pompeys diskusjonsforum

Velkommen til Venner av Portsmouths diskusjonforum. Ta del i debatten rundt Englands meste spennende lag!

Venner av Pompeys diskusjonsforum
Start a New Topic 
Author
Comment
Bunnstrid?

Etter dagens (ufortjente sådan) tap mot Charlton er det mye som tyder på at vi vil slite på nedre halvdel. Det er jo det alle har trodd vi skulle, men jeg emner fortsatt vi er bedre enn hva vi har fått uttelling for.

I mine øyne er hovedproblemet at forsvaret gir bort lette mål, og at vi ikke scorer nok. Sistnevnte er det største problemet. Så langt er det bare Teddy som har vist at han vet hvor målet står. Yakubu er et kjempetalent, men vi så det litt i fjor, og enda tydeligere nå: Han scorer for lite mål. Der kunne vi trengt Toddy nå.

Liverpool hjemme neste er en kamp vi bør ta poeng i, for vi taper sannsynligvis de to etter det: Borte mot Newcastle og Man United.

Jeg tror fortsatt vi berger plassen, men det blir tøft.

Play Up Pompey!

Re: Bunnstrid?

Triste greier... De tre neste blir knalltøffe, men som man pleier å si: ingen ser på tabellen før etter jul...

Re: Re: Bunnstrid?

Det hadde ikke gjort noe å holde oss på øvre halvdel før jul. har ikke lyst til å gå inn i sesongens siste uker med overhengende fare for nedrykk.