Venner av Pompeys diskusjonsforum

Velkommen til Venner av Portsmouths diskusjonforum. Ta del i debatten rundt Englands meste spennende lag!

Venner av Pompeys diskusjonsforum
Start a New Topic 
Author
Comment
Reisebrev Pompey v Leicester

Cheers Pompeymates!

Siden jeg var en del av trioen som var tilstede på Fratton Park forrige helg (v Leicester), følger et kort resymé av noen inntrykk fra kampdagen.

Etter en solid frokost og en kort taxitur med en gammel krigsveteran, kom vi oss tørre til Fratton Park. Været, ekte vestlandsvær med sur vind og "lett yr" i følge Øvva, som tydeligvis har vært ute noen vinternetter før (solid understatement spør du meg), satte på ingen måte noen demper på en hyggelig opplevelse på Fratton Park. På Fratton Park ble vi møtt av en velvillig Gibbsy, som fikset omvisning, inkludert et innblikk i det innerste av Pompeysjelen, nemlig styrerommet. Vi var også en tur innom Pompey garderoben, og Leicester garderoben der Tim Flowers slappet av med en bok og en saftig sandwich på massasjebenken. Etter omvisningen bar turen innom supportershopen for de obligatoriske effektene. Timene før kick-off ble tilbrakt blant Pompey-fans i klubbens offisielle supporterlokale. Gjestfriheten satt løst også her, nesten så løst at vi stakk av med Pompeys bortdrakt (ett nummer unna i loddtrekning).

Vel til rette på de ufattelig trange plassene våre på milton end så vi frem til kick off, men kampen ble ingen stor opplevelse. Mye kjemping (fra leicesters side) og få målsjanser utenom målene, og lite finspill. Uansett var det god stemning, og tidvis svært ampert på tribunene der noe av frustrasjonen kom som piping mot Sherwood.

Etter kampen var det pints på supporter- og spillernes treffsted ved Fratton Park, der den vennligsinnede Gibbs fikset inngang. Noen pints og litt fingermat senere dro vi fra Portsmouth alle skjønt enige om at det hadde vært en vellykket dag (bortsett fra resultatene til våre respektive lag dog. Utenom Pompey, ga både Port Vale og Sunderland fra seg poeng denne helgen).

PS
Til alle dere som skal til Fratton Park anbefaler jeg forresten et lite besøk på de minneverdige toalettene på milton end (anno 1880 tallet, men utrolig komfort til å være så gamle).

Cheers mates!

Re: Reisebrev Pompey v Leicester

Slik skal det være kamerat. Reisebrev er glimrende Håper å få noen linjer fra tredjemann på turen også. Selv sparer jeg mine linjer til medlemsbladet. Linjer fra Pompeyturene deres synes jeg alle bør sende inn, enten til nettsidene eller til bruk i medlemsbladet.

Play Up Pompey og tre poeng mot Everton lørdag!