Venner av Pompeys diskusjonsforum

Velkommen til Venner av Portsmouths diskusjonforum. Ta del i debatten rundt Englands meste spennende lag!

Venner av Pompeys diskusjonsforum
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Neiogneiogneiognei!!!

Det ser virkelig mærkt ut og jeg begynner å bli pessimist, spesielt når Redknapp kommer med uttalelser som at det ikke står på innsats, og jeg kan ikke motivere dem mer enn jeg gjør. Det er evnene det står på. Når en forsvarsspiller ikke kan lese hva som skal skje før 1-1-målet til Everton burde han ikke vært på en fotballbane.

Sterke ord, men etter hva jeg forstår er det Pavel i målet som er vårt hovedproblem. Ifølge the Observer er han den verste keeperen i Premier League noensinne.

Re: Re: Neiogneiogneiognei!!!

Endelig internett igjen etter 12 uker med tekniske problemer.Etter mange månders sommel har jeg i dag betalt kontigent for meg og min far.

Ja jeg er enig at det ikke ser spesielt lyst ut om dagen,men jeg er sikker på at gutta klarer å heve seg.Tror det kommer til å bli meget tøft spesielt etter slikt dårlig forsvar/keeper spill som er vist.

Pavel kan vel ikke sies å være klubbens beste signing.langt der i fra,men dette ekke det eneste problemet Pompey har.Målscorerne har glømt hvor målet står,kan vel ikke med hånden på hjerte si at Forsvars firer`n har fungert som den skal heller.

For meg personlig føler jeg at det blir for mange utenlandske spillere i troppen,vet at disse er billige,men mye av det man har fått tak i hakke akkurat imponert meg.enige?????????????????

Uansett er det veldig gøy at Pompey er på det høyeste nivået.ikke lenge siden man kjempet på kanten av stupet,både økonomisk og ikke minst sportslig.
så man skal takke Mister Redknapp og Mister Milan Mandaric og håpe at de forventningene vi har blir innfridd.
PLAY UP POMPEY

Vi får holde motet oppe...

Mye kan snu med en seier mot Scum

Re: Vi får holde motet oppe...

Enig! Da glemmer supporterne den siste måneden. Tre poeng i helgen betyr fantastisk mye. Den gode nyheten er at Beattie er tvilsom. Han var jo den eneste forskjellen på lagene i ligacupen, i mine øyne. Vi var ikke gode da heller, men det var heller ikke Scum.

Re: Re: Re: Neiogneiogneiognei!!!

Glimrende Stian! Godt å lese at dere endelig blir medlemmer. Det er flott! Vi nærmer oss nå 40 fullt betalende medlemmer. Det er godt over målsetningen om 30 innen årets utløp.

Nå går vi snart inn i en kritisk fase dog, der 2/3 skal fornye medlemskapet. Ikke bra for oss da at Pompey sliter og som en kamerat av meg sa etter Evertonkampen: Pompey er for tiden den største dumpekandidaten i Premier League. Jeg klarte ikke å si meg uenig.