Venner av Pompeys diskusjonsforum

Velkommen til Venner av Portsmouths diskusjonforum. Ta del i debatten rundt Englands meste spennende lag!

Venner av Pompeys diskusjonsforum
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Vår beste spissduo


Det lille jeg så av Mornar i champions league var bran det,men har vel som dere andre rett og slett sett for lite av han,men det positive er at Pompey har mange alternativer der fremme. (det gleder et gammelt Pompey hjerte).

Hvis jeg var Harry ville jeg nok valgt å starte med Lua Lua og Sheringham.Fart sammen med Hodestyrke.
er ikke helt fornøyd ma Yakubu,men det er jo hans første sessong på et så høyt nivå.
han har prestert godt i Champions league før han kom til Pompey,så dette er helt klart en spiller for framtida.

veldi spennende å se at Duffy signs for Pompey.
der tror jeg også vi har en mann for framtida.
Duffy,Buxton (Bournemouth-lån)Taylor,Yakubu.
Framtida ser lys ut,men føler at noen av de utenlandske spillerne må gjøre noe annet til neste season.Schemmel,Srnicek og smertin,men han fosvinner jo og Mr.Foxe.han kan lastes for en hel del av baklengsmålene i år.
takk og lov forsvant zivkovic,den døsene Kroaten.

Gleder meg enormt til kampen i dag.
Er redd for Defoe,han scorer jo alltid i deby`n.
stå på alle Pompey Fans!!!!!
PLAY UP POMPEY

Re: Vår beste spissduo

Jeg var på WHL på lørdag og så kampen.
En utrolig bra og spenende fotballkamp.
Pompey var virkelig uheldige som ikke fikk noe ut av denne kampen.
Stemningen i pompey svingen var elektrisk,og da berkovic puttet den første gikk folk fullstendig amok.
Selv knuste jeg to stoler og mistet stemmen da folk prøvde å komme seg inn på banen.
Lualua var glimrende,også yakubu,berkovic og mornar må nevnes.
Sheringham derimot..alt for treg og stillestående.
Tror han er ferdig som spiller etter denne sesongen.

Re: Re: Vår beste spissduo

Herlig Tommy! Flott å høre om engasjerte medlemmer som jenvlig reiser over. Selv må jeg drøye to uker til før jeg er på plass igjen. Skal se Pompey-Newcastle hjemme på Fratton Park.

Synes det er ok at Yakubu og Mornar sannsynligvis starter i dag. LuaLua som innbytter er en mann vi kan hive inn om vi må jae i 2. omgang.

Skal også bli godt å få Pasanen og/eller Stefanovic tilbake.

Re: Re: Re: Vår beste spissduo

Strålende at vi nå har spillere å velge mellom på topp. Det er ikke mange ukene siden det så rimelig mørkt ut... Personlig har jeg veldig sans for både Yakubu og LuaLua, men ville vel ikke startet med de to på topp om jeg var manager. Ville nok spilt en av dem sammen emd Mornar i dag. Og får Yakubu den plassen i dag er det mest riktig synes jeg. Så får LuaLua komme inn etterhvert i bytte med den det måtte passe best med ut fra spillest gang.

Gleder meg veldig til å se kampen i kveld jeg også!!!