Venner av Pompeys diskusjonsforum

Velkommen til Venner av Portsmouths diskusjonforum. Ta del i debatten rundt Englands meste spennende lag!

Venner av Pompeys diskusjonsforum
Start a New Topic 
Author
Comment
Billetter til pompey

Har tidligere postet et innlegg vedrørende billetter til PFC-Manch i April. I "gamle" dager når pompey lå trygt plassert i bunnen i Nationwide, var det aldri problem å få billetter. De siste årene har jeg fått billetter gjennom våre artsfrender i Portsmouth, nå er det et rent hel..... å skaffe for dem. Hvordan skaffer dere billetter? Noen tips?

Hilsen rådvill.

Re: Billetter til pompey

Jeg forsøker å få tak i to billetter til Pompey-Fulham 1. mai. Noen som har forslag?

Re: Re: Billetter til pompey

bedste forslag er at kontakte mailnglisten, også kaldet anorakkerne...

www.pompey.org

Re: Re: Re: Billetter til pompey

Hei Trygve!

Den ene billetten som du har fått tilbud om, var gjennom anorakene, som jeg og Steen er en del av. Håper du får tilbud om en til, men du og din far må nok være forberedt på å ikke få sitte ved siden av hverandre. Kampen erjo utsolgt, og eventuelle billetter som dukker opp kan være hvor som helst på stadion, men mest sannsynlig blir begge plassene på Fratton End.

Det dukker sikkert opp én til kort tid før kampen (av erfaring er jeg 90% sikker på det), så jeg ville takket ja til den ene billetten om jeg var deg. Jeg tror det går bra.