Venner av Pompeys diskusjonsforum

Velkommen til Venner av Portsmouths diskusjonforum. Ta del i debatten rundt Englands meste spennende lag!

Venner av Pompeys diskusjonsforum
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Re: Vores ude/borteform

Jeg er enig i deres betraktninger danske venner. Det er ganske utrolig så dårlige vi har vært på bortebane i år. Pompey har jo tradisjonelt vært et godt hjemmelag, men selv om vi i fjor var i 1. divisjon dominerte vi jo like mye på bortebane som hjemme da.

I år har vi knapt scoret mål på bortebane. Jeg er likevel betinget optimist med tanke på å holde plassen, men ettersom vi har både Leeds og Leicester (i tillegg til Blackburn, men de tror jeg er for gode til å gå ned) igjen borte betyr det veldig mye å unngå tap i begge disse. Sannsynligvis må vi ha fire poeng tilsammen på de to kampene.

Hjemme må vi nok vinne i dag mot Scum, i tillegg til at Mboro, Fulham og Birmingham må beseires. Ett poeng hjemme mot Arsenal eller United hadde også kommet godt med.

Jeg tror ganske sikkert det vil stå mellom oss, Leicester, Leeds og Wolves, hvor tre av oss vil gå ned. Jeg tror verken Man City eller Blackburn tar så få poeng at de er i skikkelig fare. Bortekampen mot Leicester i nest siste serierunde kan bli en helt for ille spennende kamp. Tidenes nervethriller!