Venner av Pompeys diskusjonsforum

Velkommen til Venner av Portsmouths diskusjonforum. Ta del i debatten rundt Englands meste spennende lag!

Venner av Pompeys diskusjonsforum
Start a New Topic 
Author
Comment
Fett på Fratton Park!

Utrolig gøy å være en del av syngende fans på Fratton Park! Jeg fikk min første opplevelse av det i helga, da jeg sto på Ty Europe Stand og så Pompey spille uavgjort mot Fulham. For en fantsatisk supporterskare! Og hvilket liv!

Anbefaler alle å ta seg en tur over!

Re: Fett på Fratton Park!

Ja, vi har etter hvert fått ord på oss for å være Englands beste supportere denne sesongen. Den ene manageren, spilleren og mediapersonligheten etter den andre skryter over de fantastiske Pompey-supporterne. Vi 36 i klubben kan være stolte over å være en del av denne gjengen, og jeg vet at de ivrige supporterne på Ty Europe Stand regner med oss. De vet hvem vi er og setter stor pris på at vi sprer Pompey-budskapet i Skandinavia.

Kjekt du hadde en stor opplevelse Trygve. Hva med din far, er hans Pompeyhjerte blitt enda blåere?

Re: Re: Fett på Fratton Park!

Jada, fatter'n koste seg, men satt på første rad, like ved spillerboksen, med gressmatta i øyehøyde! Han påstod han var mer i kontakt med ballen enn Shaka i første omgang (fikk ballen i fanget i fire ganger )
En venn av oss, Chris, som bor i Portsmouth og har sesongkort, sørget forøvrig for å fikse et program signert av Harry og Sheringham i løpet av kampen, så det var jo en grei souvenir.
Ellers var det salg i Pompey-shoppen, så jeg sørget for å sikre meg noen passende Pompey-klær til poden jeg blir far til i juli