Venner av Pompeys diskusjonsforum

Velkommen til Venner av Portsmouths diskusjonforum. Ta del i debatten rundt Englands meste spennende lag!

Venner av Pompeys diskusjonsforum
Start a New Topic 
Author
Comment
Beste Pompeykamp på årevis?

Etter å ha sett Pompey-Fulham er jeg riktignok betenkt over forsvarsspillet vårt, men samtidig klarer jeg ikke å la være å glede meg over en fantastisk fotballkamp. Jeg skulle underveis ha ønsket meg at den var mindre spennende, men tilbakemeldingene fra kolleger og andre nøytrale bekjente som har sett kampen er at det var en fantastisk kjekk fotballkamp.

Det var unektelig god reklame for klubben vår, og spørsmålet jeg stiller meg er om noen av oss har sett en mer underholdende Pompeykamp. Vi har selvsagt spilt bedre før, for eksempel i kamper hvor vi har vunnet 5-1 og 6-1, men jeg kommer i farten ikke på en mer spennende og underholdende kamp enn den vi så på mandag.

Re: Beste Pompeykamp på årevis?

En fantastisk kamp,og jeg gleder meg allerede til lørdags kampen mot Palace.
Når angrepsspillet fungerer til de grader svikter forsvarspillet.
Mener Primus er feilplassert som back,og tror han vil skape ro og orden i forsvaret igjen som midtstopper.
Bortekampen mot Tottenham forrige sesong tapte vi 4-3,men underholdningsverdien her var på høyde med mandagens kamp.

Re: Beste Pompeykamp på årevis?

Jag håller med. Matchen mot Fulham var mycket spännande, lite för spännande kanske.

En annan spännande match jag kommer att tänka på är matchen hemma mot Norwich 2003. Då blev det 1-0, 1-1, 2-1 och 2-2 inom loppet av sex minuter. Todorov gjorde sedan 3-2 vilket blev slutresultatet.