Venner av Pompeys diskusjonsforum

Velkommen til Venner av Portsmouths diskusjonforum. Ta del i debatten rundt Englands meste spennende lag!

Venner av Pompeys diskusjonsforum
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Sorgens dag for Pompey!

Desværre er Milan Mandaric ikke let at samarbejde med, og det ser ud til, at han nu får den manager som han selv ønsker - nemlig Velimir Zejic. Vi får så at se, hvordan spillere og supportere reagerer på dette, men det er klart, at det ikke skal gå meget galt, før Zejic (og måske endda Mandaric selv) får supporternes vrede at mærke.

Det er brandærgerligt at vi mistede en så erfaren og sympatisk manager som Redknapp, men set i lyset af hvad der er sket i løbet af de seneste 2 måneder, kan man næppe sige, at Harrys selvvalgte exit er en overraskelse.

Personligt er jeg overbevist om, at vi nu får (endnu) sværere ved at holde klassen i Premier League, men forhåbentlig tager jeg fejl heri.

Re: Re: Sorgens dag for Pompey!

Dette lukter det nedrykk av. Rettere sagt: det stinker nedrykk av det!!! Dette, som inntil nylig bare var ett skrekkscenario, har bare en positiv side; endelig kan jeg/vi dra over til sør England uten å pese mine kompiser der borte for billetter månedsvis i forveien av kampene.

PS. Takker gudene for at Robson, Souness etc er under kontrakt. Tenke seg en av dem som managere.. Men Evans er vel dessverre ledig på markedet. Huttemegtu!!

Re: Re: Re: Sorgens dag for Pompey!

Det samme er Gerard Houllier desværre... Men ja, Bryan Robson ville have været det værste der kunne ske, og han er heldigvis allerede i job andetsteds.