Forum Vocalisten.nl
Start a New Topic 
Author
Comment
vraag, misschien is deze niet zo moeilijk??

Ik heb al een p-aar vragen gesteld maar helaas, ze zijn te moeilijk denk ik, nu heb ik een afspraak gemaakt bij de kno arts om te kijken wat er aan de hand is , maanden keelontsteking ten hoohte van mijn strottehoofd, ze vroegen of ik last had van bijholteontsteking, en ja dat heb ik bij en voorhoofdholte ontsteking, dat is een bijwerking van een medicijn die ik gebruik voor mijn nek.
Nu werd speolen genoemd, nu hoor ik alleen maar negatieve dingen hier over, het zou niet helpen of maar even, en het is verschrikkelijk, wie kan me wat vertellen of is ook deze vraag te lastig?
Hopelijk krijg ik een klein antwoordje?

Re: vraag, misschien is deze niet zo moeilijk??

Mijn kaakholteontstekingen werden ondanks operaties chronisch, waardoor ik zes tot acht keer per jaar antibiotica nodig had. Ik had dus regelmatig keelproblemen en slijmvorming.
Mijn tip: twee liter water per dag drinken, niet te koud of te warm. Gebruik daarnaast spray én tabletten van Cinuforce. Even volhouden want het duurt even voordat het werkt. Ik heb hooguit nog een keer per jaar antibiotica nodig. Sterkte ermee! Connie