Forum Vocalisten.nl
Start a New Topic 
Author
Comment
zangprobleem

Ik zou eens willen weten of er sommige mensen op mijn probleem een antwoord hebben: Ik volgde vroeger gitaarles en zong toen al een lange tijd (vanaf mijn 10 jaar => nu ben ik 17). Mijn gitaarleraar gaf toen ook zangles, en bleek toen dat mijn sterkste punt was dat ik het altijd op de juiste toon kon brengen.Na hij vertrok heb ik door persoonlijke omstandigheden maanden lang niet gezongen, toch bijna nooit, ik scheen r geen interesse meer in te hebben , daarvoor was het een groot deel van mijn leven. Dit was nog zo van oktober 2006 geleden.En nu zit ik met het probleem.... Ik kan niet meer zingen. Niet dat ik mijn stem kwijt ben ofzo , dat niet. Maar liedjes die ik al jaren uit mijn hoofd kende kon ik niet mer mee zingen, het klonk vals en ik had niet het gevoel dat ik nou ja gevoel in het zingen bracht. Het klonk, en het klinkt nog steeds niet meer zoals toen. Ik heb zo het gevoel dat ik er minder interesse in heb. Toch vind ik dit enorm spijtig ! ik snap het niet hoe ik zover ben gekomen. Sommige mensen zeggen dat het gewoon tijd vraagt, maar ik doe hard m'n best maar niets helpt. Srry het is moeilijk uitgelegd, maar weet iemand wat ik bedoel ?