Forum Vocalisten.nl
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: stembandoperatie: cyste

Hoi allemaal,

Ik heb een tijdje terug ook gereageerd op deze site...helaas gaat t met mij nog niet zo best...ben in januari geopereerd, maar onderzoek heeft nu uitgewezen dat de stembanden er goed uitzien maar elkaar niet (volledig) raken... waarom dit zo is moet 25 nov in Groningen bekeken worden...Op het moment zit ik in de ziektewet omdat t ff niet meer ging..tduurt allemaal zo lang en had gewoon verwacht dat t na de operatie de goede kant op zou gaan, op het mometn heb ik regelmatig minder geluid dan voor de operatie...nou ja iedere dag is een stukje dichterbij 25 nov....
succes allemaal!

groetjes Andrea

Re: stembandoperatie: cyste

Hallo,
Ik heet Josje ik had een paar vraagjes ik ben net geleden me stem kwijt geraakt en nu kan ik niet meer hoog zingen ik rook soms niet heel veel maar ik ben bang dat me stem niet meer goed geneest het is 2-weken geleden dat me stem weg was en ben bang dat er iets met me stem is als dat zo is en ik moet een operatie ondergaan kan ik dan uiteindelijk wel weer hoog zingen ja of nee? Pls reageer hier zo snel mogelijk op ik maak me echt zorgen!