Venner av Pompeys diskusjonsforum

Velkommen til Venner av Portsmouths diskusjonforum. Ta del i debatten rundt Englands meste spennende lag!

Venner av Pompeys diskusjonsforum
Start a New Topic 
1 2 3 4 5
Topic
Author
Views
Replies
Last Post
gratis managerspil på nettet
hej alle På http://www.dr.dk/sporten/html/managerspil/?fav=true kan I tilmelde Jer et gratis managerspil over premier league. Spillerne falder eller stiger i værdi afhængig af deres indsats. Det er gratis at være med, og det kunne være...
Views: 422   Replies: 0
Last Post: Aug 4, 2004 7:32pm
by Steen Houman
ny drakt????????
Mornings!!! stemmer det at Pompey får nye drakter i år?? er det noen som vet når den kommer???? PLAY UP POMPEY
Views: 460   Replies: 0
Last Post: Jul 19, 2004 11:35am
by Stian Eek
t
Tommy
Nærmer seg seriestart..
Flere som har tenkt seg til Portsmouth til seriestart 14 august ?
Views: 428   Replies: 0
Last Post: Jul 5, 2004 4:45pm
by Tommy
a
Alf R
Noen som kjenner Fuller?
Ser i dag at Fuller er klar for Pompey. En spiss fra Preston. Noen som har sett noe til han eller har noen rapporter på han? For meg er han totalt ukjent!
Views: 446   Replies: 0
Last Post: Jul 2, 2004 10:41am
by Alf R
Tour de France
Hejsa Lad mig udfordre mine kære venner til en dyst i cykelsportens premier league. På www.dr.dk kan I vælge managerspillet med Tour de France. Det er gratis at deltage, og der kan købes/sælges ryttere under hele løbet. Der e...
Views: 390   Replies: 0
Last Post: Jul 1, 2004 3:01pm
by Steen Houman
t
Trygve
Fett på Fratton Park!
Utrolig gøy å være en del av syngende fans på Fratton Park! Jeg fikk min første opplevelse av det i helga, da jeg sto på Ty Europe Stand og så Pompey spille uavgjort mot Fulham. For en fantsatisk supporterskare! Og hvilket liv! A...
Views: 440   Replies: 2
Last Post: May 6, 2004 1:29pm
by Trygve
Player of the year
Yes, plassen er sikret. Nå kan vi for alvor begynne å konsentrere oss om neste år. Når det gjelder den årlige kåringen av årets spiller, ønsker jeg annen prosedyre enn tidligere. I fjor knottet vi våre stemmer på hjemmesiden. Det resulterte i 101 bidrag. Jeg f...
Views: 413   Replies: 1
Last Post: May 4, 2004 3:08pm
by Joakim E.
t
Trygve
Ahhh!!
Da er jammen plassen sikret! FOR EN VÅRSPURT! Gleder meg til helga, da er jeg ringside på Fratton Park for å se Pompey-Fulham. Skal bli gøy å se gutta som vel er stinne av selvtillit nå.
Views: 446   Replies: 1
Last Post: May 1, 2004 3:09pm
by Jean Robert Tank...
b
Bergen
Koselig mot Munich/Manch
Klarte etter mye innsats fra mine bekjentskaper i pompey å karre til meg billetter til PFC-Manch. Totalt 4 billeter til pålydende pris er i overkant av hva jeg/vi hadde håpet på. Må ærlig innrømme at jeg har opplevd bedre stemning på Fratton før, men alt i alt var de...
Views: 454   Replies: 0
Last Post: Apr 20, 2004 7:12pm
by Bergen
t
Trygve
Man U-skalp smaker godt!
Ahhh... Nå har jeg virkelig trua på at gutta holder seg med stil! For en fantastisk lagseier mot sutre-United! Og fem poeng ned til Leeds med en kamp til gode!
Views: 443   Replies: 0
Last Post: Apr 17, 2004 4:15pm
by Trygve
t
Tommy
Charlton-Pompey
Var på charlton-Pompey på lørdag,og der var ingen ting nytt under solen bortsett fra tribunene var blitt MYE større en sist jeg var der. Charlton fansen var høflige og ga knapt en lyd fra seg under hele kampen,akkurat som sist. 3000 Pompey supportere derimot holdt...
Views: 474   Replies: 0
Last Post: Apr 14, 2004 8:51pm
by Tommy
t
Trygve
JAAAAAA!!!
3-1 over Birmingham er veldig sterkt!! Og Yak-en er konge! Endelig! Fortsetter han på denne måten holder vi oss med glans!!!
Views: 455   Replies: 0
Last Post: Apr 12, 2004 6:00pm
by Trygve
j
Joakim
Skandinaviske spillere
Vi har riktignok en finne i stallen ut sesongen, men for vår supporterklubbs del hadde det vært flott med en skandinav. Hvilke skandinaviske spillere ville dere anbefale klubben? Selv kunne jeg tenke meg Moldes Magne Hoseth. Han er Bosman til høsten og vil til en...
Views: 474   Replies: 1
Last Post: Apr 8, 2004 10:31am
by Arthur A. Amunds...
Rivaldo til Portsmouth
Så har vi igen en midtbanestjerne i klubben fra næste sæson. Rivaldo er blevetløst fra sin kontrakt med klubben efter at de fyrede den tidligere landstræner Luxemburgo. Rivaldo bakkede åbenbart træneren op. Milan har været i Sydamerika og har hentet den 33 årig...
Views: 390   Replies: 3
Last Post: Apr 6, 2004 1:07pm
by Trygve
Really Funny Simpsons Parody!!!
I found this really funny Simpson's Parody. I thought you guys might enjoy it Click here: The Singhsons URL: http://www.ansme.com/reference/humor/singhsons.html
Views: 431   Replies: 0
Last Post: Apr 1, 2004 3:03pm
by The Simpsons
t
Trygve
Over streken - for å bli?
Yak har endelig begynt å score - og da vinner vi jammen kamper, også borte! Hadde vi ikke fått de siste seks poengene kunne det ha vært kroken på døra allerede nå... Synd ikke Liverpool tok alle poengene mot Leicester - men nå har jeg trua! Vi blir i PL!
Views: 420   Replies: 0
Last Post: Mar 30, 2004 5:30pm
by Trygve
t
Trygve
Scum-kampen et vendepunkt?
HERLIG med seier mot Scum! Og spesielt gledelig med Yak som matchvinner. Det er jo bare å håpe på at den mannen endelig får opp putte-frekvensen og til fulle innfrir det potensial vi alle vet han har! En Yak på opptur de neste kampene kan blir en nøkkel til å overlev...
Views: 375   Replies: 4
Last Post: Mar 28, 2004 10:20am
by Jean Robert Tank...
Vores ude/borteform
Jeg er seriøst bange for, at vores dårlige udeform skal koste os pladsen i PL. Vi spiller egentlig godt, men taber alligevel, som f.eks. i går hos Everton. Der er ingen tvivl om, at problemet er rent psykologisk. Jeg kan ikke lade være med at tænke på vores første...
Views: 379   Replies: 2
Last Post: Mar 21, 2004 12:32pm
by Joakim
t
Torkil
Herlig!
Deilig kamp i går. Bortsett fra Taylor var jeg veldig godt fornøyd med alle spillernes prestasjoner. Hva har skjedd med Primus? Spørs hvor lenge vi holder på han hvis det er hold i ryktene om at Porto vil ha han. Men det som er viktigst nå er selvfølgelig å redde p...
Views: 195   Replies: 1
Last Post: Mar 10, 2004 7:06am
by Joakim
nu gælder det ligaen...
Surt show med nederlaget til Arsenal, men fantastisk at høre fansene bakke op hele vejen. Nu gælder det ligaen...lad os få nogen point snart!!! Bliver interessant at se hvem Happy Harry vil spille med i angrebet, kunne godt tænke mig at se følgende opstilling Hisl...
Views: 197   Replies: 1
Last Post: Mar 9, 2004 10:33pm
by Joakim
1 2 3 4 5
Free Forum powered by Bravenet 
Powered by Bravenet