Venner av Pompeys diskusjonsforum

Velkommen til Venner av Portsmouths diskusjonforum. Ta del i debatten rundt Englands meste spennende lag!

Venner av Pompeys diskusjonsforum
Start a New Topic 
1 2 3 4 5
Topic
Author
Views
Replies
Last Post
b
Bergen
Billetter til pompey
Har tidligere postet et innlegg vedrørende billetter til PFC-Manch i April. I "gamle" dager når pompey lå trygt plassert i bunnen i Nationwide, var det aldri problem å få billetter. De siste årene har jeg fått billetter gjennom våre artsfrender i Portsmouth, nå er de...
Views: 192   Replies: 3
Last Post: Mar 9, 2004 10:27pm
by Joakim
Vår beste spissduo
Med fem friske kvalifiserte spisser i Sheringham, Yakubu, Mornar, Olszar og LuaLua blir det ikke lett å ta ut spissduoen. Jeg er selv i tvil om hva som er mine førstevalg, trenger å se de tre siste mer i aksjon først. Noen som har synspunkter på dette? Selv kunne...
Views: 212   Replies: 4
Last Post: Feb 11, 2004 5:17pm
by Alf Rune
t
Torkil
FA-Cup 5. runde bør vi klare lett!
Hjemme mot Barnsley eller Scunthorpe - vi er klare for 5. runde allerede!!!!
Views: 172   Replies: 4
Last Post: Jan 27, 2004 4:52pm
by Joakim
Hvor er gamle helter hen?
Savner Kevin Ball på sidene over tidligere pompey-helter Ellingsen. Han gjorde jo mannsjobb sist Pompey var i øverste divisjon. I tillegg er han jo et lysende manageremne og har for tiden stor suksess som coach i Sunderland, og er neste sesong MMcCarthys høyrehånd i...
Views: 199   Replies: 1
Last Post: Jan 26, 2004 6:34pm
by Joakim
j
Joakim
Leo
Nå har vi fått en finne i Pompey ut sesongen, og kanskje kan vi også få en nordmann i Leonardsen. Hva synes dere medlemmer om at vi nå kanskje får en nordmann til klubben?
Views: 199   Replies: 1
Last Post: Jan 15, 2004 7:32pm
by Stian Eek
t
Trygve
Neiogneiogneiognei!!!
Nå går det virkelig på rævva! Håper inderlig vi ikke får oppleve at det blir Southampton som sender oss helt i bånn på tabellen til helga. Utilgivelig å tape for jumbo-kollega Everton hjemme, det holder rett og slett ikke. Og jeg kan ikke si at utsikten ser særlig...
Views: 178   Replies: 5
Last Post: Dec 17, 2003 6:18pm
by Joakim
Reisebrev Pompey v Leicester
Cheers Pompeymates! Siden jeg var en del av trioen som var tilstede på Fratton Park forrige helg (v Leicester), følger et kort resymé av noen inntrykk fra kampdagen. Etter en solid frokost og en kort taxitur med en gammel krigsveteran, kom vi oss tørre til Frat...
Views: 195   Replies: 1
Last Post: Dec 11, 2003 4:40pm
by Joakim
t
Trygve
Anderton? Ja, takk!
Håper Darren Anderton blir å finne i Pompey-drakta igjen på nyåret. Vi trenger desperat nye folk på midten, i tillegg til forsterkninger foran. Er desember måned kan bli tøff for oss, med skader og karantener, og da kan det se stygt ut på nyåret, gitt...
Views: 184   Replies: 1
Last Post: Dec 5, 2003 3:38pm
by Joakim
Opdatering
Hej Pompeyknægt! Jeg savner en opdatering fra jeres tur til Posmoush. I havde en rigtig god tur eller hvad? Var dine rejsekamerater ægte Pompeyfans eller kun gloryhunters? Håber på en fyldig rejsereportage hvor, og jeg gentager, hvor ALT skal med! mvh, Rudolf
Views: 182   Replies: 1
Last Post: Dec 1, 2003 10:29pm
by Joakim
t
Trygve
Bunnstriden neste...
Vi MÅ vinne kamper hjemme mot lag som Leicester, i hvert fall når vi er vaksinerte mot borteseire... Kan den første komme mot Boro i neste runde? Får ikke helt hjernen med på den tanken...
Views: 181   Replies: 1
Last Post: Dec 1, 2003 10:26pm
by Joakim
j
Joakim
Fulhamkampen
Minner alle på at Fulham-Pompey er TV-kamp på mandag. benk dere foran TVen hjemme eller kom dere på pub for å se kampen. Noen som skal samles et sted?
Views: 193   Replies: 5
Last Post: Nov 27, 2003 1:16pm
by Trygve
t
Trygve
Dagblad-manager?
Er det andre blant Pompey-gjengen som er med i Dagbladets manager-konkurranse? Ble lurt med for et par runder siden selv... Hvis andre her er med, burde vi vel ha en egen Pompey-liga?
Views: 197   Replies: 1
Last Post: Nov 11, 2003 8:24pm
by Joakim
t
Torkil
Løsningen
Gary O'Neil
Views: 204   Replies: 1
Last Post: Nov 10, 2003 2:10pm
by Trygve
j
Joakim
GARY O'NEIL
Pause på Fratton Park nå. Med fare for å miste ledelsen våger jeg påstanden at O'Neil er mannen vi trenger for å heve oss igjen. Ut fra det jeg har hørt på radioen er han Premiership class. Det gleder meg enormt. PLAY UP POMPEY!!!
Views: 183   Replies: 0
Last Post: Nov 8, 2003 5:19pm
by Joakim
t
Trygve
Over bøygen...
Seier over Liverpool hjemme, men klare nederlag mot Newcastle og Man U borte. Ikke så galt, tross alt, men vi må begynne å ta noen trepoengere borte snart. Hjemmekampen mot Leeds må i hvert fall vinnes, for Fulham borte i kampen deretter kan bli vanskelig...
Views: 175   Replies: 1
Last Post: Nov 5, 2003 8:21pm
by Joakim
t
Torkil
Man U-Pompey fra tribunen
Fikk ordnet meg billett til kampen av en notorisk svartebørshai utenfor Old Trafford. Vi satt bak målet som Pompey skulle score på i første omgang. Det burde de også forsåvidt ha gjort, men vi er jo alle skjønt enige om at effektiviteten er kanskje Pompeys største p...
Views: 159   Replies: 1
Last Post: Nov 4, 2003 3:55pm
by Trygve
Yakki!
Er Yakubu like god alltid? Har bare sett ham mot ManUtd (3-0), men da løp han fillene av Rio og holdt på å gjøre det store helt på egen hånd. Hadde nok hatt bruk for litt mer hjelp bakfra...Synes 1. omgang var meget god av gutta, mens i 2. dabbet det litt av - kanskj...
Views: 162   Replies: 1
Last Post: Nov 3, 2003 9:39pm
by Trygve
t
Trygve
Scummers borte!
Jammen skal ikke Pompey møte Southampton borte i ligacupen! Snakk om bikkjeslagsmål! Og TV-kamp! Blir moro
Views: 180   Replies: 2
Last Post: Oct 31, 2003 9:17pm
by Trygve
t
Trygve
Lei smell
Er fortsatt sjeleglad over Liverpool-seieren, for Newcastle-kampen var nitriste greier. Blir tøft på Old Trafford...
Views: 179   Replies: 2
Last Post: Oct 28, 2003 11:52am
by Trygve
t
Torkil
Gratulerer!!
Kjempeviktig med tre poeng i dag. Uventet og veldig, veldig kjærkomment. Dette trengte vi!
Views: 154   Replies: 3
Last Post: Oct 25, 2003 9:29am
by Joakim
1 2 3 4 5
Free Forum powered by Bravenet 
Powered by Bravenet