Venner av Pompeys diskusjonsforum

Velkommen til Venner av Portsmouths diskusjonforum. Ta del i debatten rundt Englands meste spennende lag!

Venner av Pompeys diskusjonsforum
Start a New Topic 
1 2 3 4 5
Topic
Author
Views
Replies
Last Post
Skjule kildene?
Som dere kanskje så ble vi brukt som kilde da Bergdølmo ble linket til Pompey i Tv2/Nettavisen forrige uke. Da viste vi til lokalavisa The News. Jeg tipset noen aviser om saken vår og de skrev den og henviste til oss. Glimrende! I dag la jeg ut en ny sak om Bergdø...
Views: 182   Replies: 2
Last Post: Aug 5, 2003 7:23pm
by Arthur Amundsen
t
Torkil
Nei, og nei. Brevett aktuell.
Hjelp! Redd oss fra grusomme Brevett! Hvis de henter inn han vet jeg ikke riktig hva jeg skal tro om dømmekraften til de ansvarlige på Fratton.
Views: 159   Replies: 1
Last Post: Jul 30, 2003 12:52pm
by Joakim E.
t
Torkil
Berkovic?
Hva sier dere om å kanskje få den aldrende (31), skadeforfulgte - men glitrende fotballspilleren Eyal Berkovic til Pompey?
Views: 183   Replies: 1
Last Post: Jul 30, 2003 12:48pm
by Joakim E.
t
Torkil
Bergdølmo og andre
For min del synes jeg Bergdølmo hadde vært helt topp. Skjønner ikke hvor du har det fra at han ikke har gjort sine saker bra i Ajax, Stian. Han var jo lenge fast på laget, tok straffesparkene og var visekaptein. I tillegg fikk han mye skryt. Det er i hvert fall det i...
Views: 165   Replies: 0
Last Post: Jul 29, 2003 9:13am
by Torkil
Nordmann på vei til klubben - Bergdølmo
André Bergdølmo på vei til Pompey. Det betyr helt sikker en del flere medlemmer og mer mediaomtale i Norge om det blir noe av dette. Er dere glad for dette eller ser dere helst at han ikke kommer?
Views: 185   Replies: 5
Last Post: Jul 28, 2003 6:15pm
by Joakim E.
t
Trygve
Kjipt med Anderton...?
Ja, så valgt Anderton Tottenham, da. Personlig synes jeg det var kjipt - men la oss se positivt på det: hvem vil vi ha i steden?
Views: 158   Replies: 1
Last Post: Jul 24, 2003 3:07pm
by Joakim E.
Mark Burchill
Mark Burchill fikk sjansen fra start da et reservepreget Pompey spilte treningskamp. Skotten svarte med hattrick før pause og viste at han fortjener å få sjansen. Jeg har ikke sett Burchill nok til å si om han kan gjøre en jobb i Premier League for oss, men jeg skal...
Views: 170   Replies: 1
Last Post: Jul 23, 2003 12:14pm
by Torkil
Medlemstreff
I forbindelse med seriestarten mot Aston Villa bør vi få til medlemstreff rundt omkring i landet. Selv vil jeg sørge for at vi i Haugesundområdet samles. Med Karmøy er vi 6 stykker her. Vil også invitere Ståle opp fra Stavanger. Er det flere som vil komme til Haugesu...
Views: 172   Replies: 1
Last Post: Jul 22, 2003 1:07pm
by Trygve
t
Torkil
Puslespillet mangler enda noen biter.
Ja, det drar seg mot seriestart, og spenningen er (bør!) være større enn foran de siste sesongene. Høres kanskje pompøst ut, men for meg er det fortsatt uvirkelig at Pompey skal spille in the top flight. Jeghusker de "gamle dager" da jeg måtte høre på dårlig internet...
Views: 177   Replies: 0
Last Post: Jul 22, 2003 8:23am
by Torkil
Testemonial
Hei!!! Jeg tror ikke vi skal legge så mye vekt Steve Fletchers testimonial kamp på Fitness First Stadium i dag. slike kamper pleier nesten uten unntak å ende med masse mål. personlig håper jeg at klage saken mot det engelske Fotballforbundet får en lykkeløig...
Views: 163   Replies: 1
Last Post: Jul 21, 2003 3:06pm
by Joakim E.
Kevin Phillips
Vi linkes til Kevin Phillips og jeg blir ikke enig med meg selv om jeg ønsker han til Pompey eller ikke. Han blir jo i tilfelle en dyr mann, men samtidig er han muligens en mann som kan gi oss 15 ligamål neste sesong. Han har hatt et par fantastiske sesonger i Sunder...
Views: 158   Replies: 1
Last Post: Jul 21, 2003 11:56am
by Trygve
Merson
Etter Merson klaging i pressen, er Pompey da best tjent med å la ham gå eller beholde en potensiell urokråke? Hva synes dere?
Views: 178   Replies: 5
Last Post: Jul 19, 2003 2:01pm
by Joakim E.
Welcome to your Bravenet Forum!
Welcome to your new Bravenet Message Forum! Please feel free to explore the wide range of Message Forum customization options available to you in the Members Area. Login to your account with your username and password and set up your message...
Views: 149   Replies: 0
Last Post: Jul 11, 2003 4:05am
by Bravenet Support
1 2 3 4 5
Free Forum powered by Bravenet 
Powered by Bravenet