Venner av Pompeys diskusjonsforum

Velkommen til Venner av Portsmouths diskusjonforum. Ta del i debatten rundt Englands meste spennende lag!

Venner av Pompeys diskusjonsforum
Start a New Topic 
1 2 3 4 5
Topic
Author
Views
Replies
Last Post
j
Joakim
Neste måned er jeg på Fratton Park
Reiser til Portsmouth i slutten av november med to kamerater. Skal da se Pompey-Leicester. Billettene er i boks, dessverre på Milton End, men jeg klager ikke. Vanskelig å få tak i billetter i år. Noen flere av dere som skal over? Satser på tur i februar også, d...
Views: 185   Replies: 5
Last Post: Oct 15, 2003 4:26pm
by Joakim
t
Torkil
Uflaks/udyktighet?
Uff, det var kjipt i går. Fulgte kampen via vg sine sider, og der så det ut som enveiskjøring mot Charlton-målet. Men typisk nok så setter vi ikke sjansene. Helt enig i at Yakubu er for ineffektiv. Hadde han hatt normal uttelling på sjansene slik en normalt god premi...
Views: 157   Replies: 1
Last Post: Oct 6, 2003 4:25pm
by Joakim
j
Joakim
Bunnstrid?
Etter dagens (ufortjente sådan) tap mot Charlton er det mye som tyder på at vi vil slite på nedre halvdel. Det er jo det alle har trodd vi skulle, men jeg emner fortsatt vi er bedre enn hva vi har fått uttelling for. I mine øyne er hovedproblemet at forsvaret gir...
Views: 158   Replies: 2
Last Post: Oct 6, 2003 4:21pm
by Joakim
Northampton lett match
Hyggelig å se at Matt Taylor er tilbake på banen med scoring.sitter å koser meg på internett å hører på kampen.masse sjanser til Fratton Parks menn. håper ikke skaden til Hislop er for alvorlig,da kan vi få et problem. I skrivende stund sitter jeg fortsatt å vent...
Views: 164   Replies: 2
Last Post: Sep 25, 2003 4:06pm
by Joakim
OJ oj Joikakake!!!!
Da setter Gutta kursen ned til Sørkysten med nok et poeng på kontoen.5 kamper uten tap er nesten ikke til å tro.nok engang viser Harry Redknapp seg som en glimrende taktiker.Synd At spillere som Pires skal få lov til å bringe vannry over fotballen,en mann som fall...
Views: 183   Replies: 2
Last Post: Sep 14, 2003 2:36pm
by Joakim
j
Joakim
Jason Roberts
Mange var kritiske til signingen av Jason Roberts, spesielt ettersom han for et par år siden valgte WBA i stedet for oss. Nå har vi fått en bra deal med WBA og jeg har tro på kraftspissen. han var meget god da jeg så ham i aksjon for WBA i fjor. Han måtte gjøre mye a...
Views: 173   Replies: 1
Last Post: Sep 8, 2003 3:45pm
by Tommy
Sesongen / Crouch
Anående Pompey, da sæsonen kun er 4 kampe gammel og vi stadig ikke har mødt nogen af de potentielle tophold, mener jeg at det er alt for tidligt at vurdere noget som helst på baggrund af det vi indtil nu har set. Før sæsonstarten var jeg dog sikker på, at vi har hold...
Views: 163   Replies: 0
Last Post: Sep 6, 2003 12:08pm
by Jean-Robert Tank...
j
Joakim
Pavel Srnicek
Usikker på hva jeg synes om Pavel Srnicek-signingen. Det kan jo tyde på at Harry ikke er fornøyd med Wapenaar og vil ha en ny andrekeeper. Har noen synspunkter på at Srnicek er hentet til klubben?
Views: 160   Replies: 2
Last Post: Sep 4, 2003 5:36pm
by Stian Eek
t
Torkil
Hva skjer i dag?
Helt enig i at dette har vært en kanonstart på sesongen. Er veldig spent på dagens kamp mot Wolves. I manges øyne er vi favoritter på bakgrunn av hva som har skjedd så langt selvfølgelig. Jeg vil si meg enig i det. Men det skal ikke mer enn et par svake resultater ti...
Views: 165   Replies: 1
Last Post: Sep 1, 2003 9:51am
by Trygve
Positivt overrasket!
Jeg er overrasket over resultatene til nå, positivt selvsagt, Rednap har jo svartmalt så mye, så jeg har vært litt pesemistisk på hvordan det skal gå i år. Har og vært litt skeptisk til noen av kjøpene, bl.a. med Sheringham, men han blomstrer som bare det. Så Rednap...
Views: 187   Replies: 4
Last Post: Aug 29, 2003 7:11am
by Joakim
Fin start for Pompey
Fint at Pompey har fått en ganske god start i Premier league.Hjemme mot Bolton førstkommende tirsdag burde tre poeng være innenfor rekkevidde. skal Pompey overleve er man nesten nødt til å sende Bolton hjem uten poeng. gleder meg til kampen selv om jeg ikke tror...
Views: 140   Replies: 0
Last Post: Aug 23, 2003 6:49pm
by Stian Eek
t
Trygve
Ja til Harte!
Ian Harte kan vær på vei til Pompey, og det synes jeg er en bra ting. Bare skuddfoten hans alene er en forsterkning - og hans PL-erfaring kan komme godt med i de bakre rekker.
Views: 174   Replies: 1
Last Post: Aug 21, 2003 7:26am
by Joakim E.
t
Trygve
Yessss!!! - Kan det vare?
2-1 i sesongdebuten var virkelig en kanonåpning av gutta! Respect! Sprøsmålet nå er jo om dette kan vare... The Yak gjorde jo sine saker bra, det samme med Teddy, men jeg frykter at savnet av Toddy kan bli prekært. Men det er solid å spille ut drevne Aston Vill...
Views: 163   Replies: 3
Last Post: Aug 19, 2003 12:33pm
by Trygve
Not long now..Cant wait.
I can not wait to watch us play against the mighty Feyenoord. It should be good. I'll post a report for the hardcore Pompey fans who are interested. I've been a season ticket holder for Twelve years and followed Pompey all my life so i've seen some ups and downs. I'm...
Views: 163   Replies: 5
Last Post: Aug 15, 2003 9:54pm
by Joakim E.
No Todorov--->Tap?
Nå som Todorov er kneskadet i lang. lang tid spørs det vel om det ikke blir litt mindre poeng på LATTERLIGE Pompey??? Eller? Husker ikke hvem Pompey har i seriepremieren, men mener å huske at jeg trodde på Pompeyseier, men det spørs vel nå. Hva sier Quasifan Arthu...
Views: 193   Replies: 1
Last Post: Aug 15, 2003 5:25pm
by Joakim E.
Tap?
193
1
Aug 15, 2003 5:25pm
by Joakim E.
Play Up Pompey Till I Die
Gleder meg enormt til seriestarten selv om jeg ikke har fått den nye drakten jeg ble lovet.nok en gang holder ikke Pompey shoppen hva de lover...skuffet over dem. Bohemen er allerede spikret!!!!kommer med så mange jeg klarere. leste akkurat i tips at de tipper Pomp...
Views: 207   Replies: 1
Last Post: Aug 13, 2003 11:43pm
by Joakim E.
Årets spiller - bare vas ?
Tre dager før seriestart har hele 94 stemmer blitt registrert på ”Årets spiller” -avstemmingen. Med overkant av 20 medlemmer er dette mye. At interesserte ikke-medlemmer har gitt sin stemme, er greit. Men det sier seg selv at vi ikke har hatt mer enn 70 utenforståend...
Views: 191   Replies: 1
Last Post: Aug 13, 2003 5:54pm
by Joakim E.
Bergdølmo
i'm Portsmouth till i die i'm Portsmouth till i die i know i am i'm sure i am i'm Portsmouth till i die. Dette er en frase Andre Bergdølmo ikke skjønte et døyt aV.Akkurat som jeg sa for et pardager siden,det eneste han tenker på er penger.Vi fant hvertfall ut hvorda...
Views: 150   Replies: 1
Last Post: Aug 12, 2003 2:32pm
by Joakim E.
Pompey fans
Alright pompey fans we are going to carry on our fine form this season just you see. i'm Portsmouth till i die i'm Portsmouth till i die i know i am i'm sure i am i'm Portsmouth till i die.
Views: 188   Replies: 0
Last Post: Aug 6, 2003 11:47pm
by pompey geezer
t
Torkil
Topp tre nye signings?
Mine topp tre ( noenlunde realistiske) signinger for Pompey: Petit Van Hooijdonk Bergdølmo
Views: 174   Replies: 2
Last Post: Aug 5, 2003 7:26pm
by Arthur Amundsen
1 2 3 4 5
Free Forum powered by Bravenet 
Powered by Bravenet